Akcesoria odblaskowe z logo firmy to skuteczne narzędzie marketingowe. Jak i kiedy warto po nie sięgnąć?
Akcesoria odblaskowe jako sposób na reklamę
Gadżety reklamowe to obecnie ogromnie popularny sposób na zwiększenie świadomości marki. Ich wybór na rynku jest ogromny. Od torebek prezentowych, notesów, długopisów i ołówków, po koce, kubki, narzędzia oraz odzież. Wybór tych właściwych jest bardzo istotny, bo stanowi podstawę wartościowej kampanii. Od niego też zależy jej skuteczność. Z założenia taki drobiazg z logo firmy ma na celu podnieść jej popularność, ale również zbudować pozytywny wizerunek oraz stworzyć pewną więź emocjonalną z klientami lub pracownikami. To dlatego wykorzystuje się w tym celu przedmioty codziennego użytku, by marka stała się nieodłącznym elementem życia tych osób, stała się im bliska i nabrała dla nich szczególnego znaczenia. To również fantastyczny sposób na to, by dotrzeć do jak największego grona odbiorców, a przy tym zyskać nowych klientów.
Gadżety odblaskowe należą do chętnie wybieranej grupy akcesoriów promocyjnych. Dlaczego? Kiedy podarujesz pracownikom i klientom długopis, posłuży im do pisania. Dając im pendrive, pozwolisz przenosić dane. Odblaski z kolei mogą uratować czyjeś zdrowie lub życie. Zwiększenie widoczności na drodze wiąże się z dbałością o drugiego człowieka, pokazuje ludzką twarz przedsiębiorcy, taki przedmiot nie jest tylko gadżetem reklamowym, ale również sposobem wyrażenia troski.
Dodatkowym atutem jest fakt, że to stosunkowo niedrogie nośniki reklamy, a ich eksploatacja może trwać nieprzerwanie nawet latami.
W jakich akcjach promocyjnych sprawdzą się odblaskowe akcesoria reklamowe?
Tak naprawdę każdy moment na sięgnięcie po odblaski jest dobry. Są jednak sytuacje, okazje, które sprzyjają rozszerzeniu kampanii promocyjnej.
- Spotkania z klientem – jeśli jesteś umówiony z klientem na przedstawienie swojej oferty, prezentacji, miłym gestem będzie podarowanie mu kilku drobiazgów z logo swojej marki. Dzięki temu lepiej zapadnie ona w pamięć, wyróżni się na tle innych. Taki ruch to również bardzo korzystny zabieg psychologiczny, który wywołuje emocje i dąży do utrwalenia relacji. Gadżety reklamowe możesz także wręczać klientom po zakończonych negocjacjach lub sfinalizowaniu wspólnego projektu.
- Targi i wydarzenia branżowe – zawsze gdy tylko masz okazję zaprezentować swoją firmę potencjalnym klientom i zwiększyć zasięgi sprzedaży, rozdawaj odblaski promocyjne. Ludzie z reguły sami chętnie po nie sięgają, bo zależy im na tym, by dbać o bezpieczeństwo własne i swoich pociech.
- Gratisy do zakupów – akcesoria reklamowe w postaci odblasków idealnie sprawdzą się jako prezenty dla klientów, którzy np. zamówili towary za określoną kwotę.
- Paczki – dołącz odblaski do paczek świątecznych dla klientów lub dzieci pracowników.
- Okazjonalnie – opaski odblaskowe, breloczki i kamizelki to gadżety, które warto wręczyć kontrahentom, pracownikom wraz z rozpoczęciem się wiosną sezonu rowerowego, przed majówką lub wakacjami. To miły i serdeczny gest, nie tylko sposób na reklamę.
Aby zamówić odblaski z logo swojej firmy, zapoznaj się z oferty Studia Reklamy Artilon na stronie https://www.artilon.pl/. Możesz tu liczyć na atrakcyjne ceny, szybką realizację i wysokiej jakości, trwały nadruk.
Artykuł gościnny.